המרכז לבריאות האשה - טיפים טבעיים לאנטי אייג'ינג
  הסדרים עם כל קופות החולים
  לחצי על הקופה שלך:




טיפים טבעיים לאנטי אייג'ינג
דף הבית >> המרכז לתזונה נכונה >> טיפים טבעיים לאנטי אייג'ינג
הדרכים שיהפכו את גילכם לצעיר יותר
הדרכים הבאות יסייעו לכם למצוא את הנקודה המתוקה שבכם. נקודה בה אתם מעניקים לגופכם את מה שהוא בדיוק צריך, והוא מתגמל אתכם בחזרה על ידי מראה נפלא והרגשה מהסוג שרציתם.
קחו ויטמין D
ויטמין D  חיוני לזיכרון לכם, ללב, לעצמות, לכלי הדם ולהפחתת הסיכון לסרטן. כיום כ 75% מהאוכלוסייה המערבית מראה מחסור של ויטמין D  בדם. 10% מתצרוכת הויטמין D  מגיע מהמזון, והשאר אמור להתקבל מקרני השמש המסייעות לתאי העור לייצר ויטמין D. כיוון שאנו נזהרים מקרני השמש על ידי מריחת משחות מגינות, אינינו מצליחים לייצר ויטמין D  באופן טבעי. צריכה מספקת של ויטמין D  בין 1000IU  ל 2000 IU  ליום תהפוך את גילכם לצעיר יותר בכ 9.4 שנים.

שימו לב למספרים

שמירת היקף המותניים, לחץ הדם, רמת הסוכר, הכולסטרול, שומני הדם בטווח הנורמה, תוריד דרמטית את הסיכון לבעיות רבות כולל מחלות לב. האפקט המצטבר: ענק. הוא יכול לתרום לכם להיות יותר צעירים בכ 18.9 שנים.

שמרו על קשר

היו בקשר עם המשפחה, החברים, דרך המייל, הטלפון, וברגע שתוכלו במפגשים של פנים אל פנים. קשרים משפחתיים וחברתיים חמים, יכולים לתרום לגילכם להיות יותר צעיר ב 8.5 שנים.
היו פירותיים ואגוזיים
פירות ואגוזים הם טעימים, אהובים, הם דרך נעימה לשמור על בריאות הלב, על המוח המבריק שלכם, ועל הגזרה שלכם. אכלו מדי יום כ 3 פירות וחופן אגוזים או שקדים או זירעונים, ותזכו להפוך את גילכם ליותר צעיר ב 6.4 שנים.
לכו על דגנים מלאים
בדגנים מלאים תמצאו בין פי חמש לפי שבע יותר ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, שתורמים לבריאותכם ולגזרה שלכם. אכילת 5-6 מנות של דגנים מלאים ביום תתרום לגילכם להיות צעיר יותר ב 2.6 שנים בממוצע – יותר צעיר. (מנת דגנים מלאים הכוונה לפרוסת לחם מלא או 4 כפות לאחר בישול של  דגנים מלאים מבושלים: אורז או קוסקוס או פתיתים או פסטה או קינואה או כוסמת, תירס).
בחרו בשומן הבריא
חומצות שומן אומגה 3 מדללות את הדם, מפחיתות את קרישיותו,  מחזקות את המערכת החיסונית ומעכבות התפתחות תהליכים סרטניים. הן משפרות את מצב הרוח ומפחיתות חרדות ותורמות לזיכרון וליכולת המוחית. הן מגינות על הקוד הגנטי ומאריכות את קצוות שרשרות ה DNA  המכונות "טלומרים". צריכה נאותה של כ 1800 EPA+DHA  אומגה 3 בתוסף או אכילת דגים המכילים אומגה 3 כשלוש לשבוע או אכילת חופן אגוזי מלך או כפית שמן פשתן או שמן מרווה תתרום לגילכם להיות צעיר יותר בכ 10  שנים.

כתום עולה

ירקות כתומים או עלים ירוקים מעלים את רמת הקרוטן בדם ומעניקים לעורכם גוון כתמתם. תוכלו לראות את הגוון הכתום בעיקר בכפות בידיים והרגליים. שתיית כוס מיץ גזר ליום או אכילת 2 גזרים בינוניים ליום, תקנה לעורכם ברק, אלסטיות ופחות קמטים. היא תגן על העור מפני קרינת השמש, תפחית הופעת מחלות סרטן ותצעיר את גילכם בכ 8  שנים.

אמצו גישה חיובית

מזג נעים וגישה חיובית, מחזקים את המערכת החיסונית ומסייעים לגוף להגיע לאיזון. אופטימיות וחיוביות הופכת את חייכם ליותר צעירים ב 5.2 שנים.
עשו  V על המצליבים
הראו ללבכם אהבה וחזקו את הסיכוי לחיים ארוכים עם ברוקולי מאודה, או סלט כרוב, או כרובית אפויה או "בוק צ'וי" מוקפץ (מזכיר בצורתו עלי מנגולד), אך שייך למשפחת המצליבים, עם קולורבי, צנוניות. אכילת ירקות ממשפחת המצליבים, מגינה במיוחד על הלב ומפחיתה את התמותה ממחלות לב. אכילת 6 ירקות ביום, ומדי יום שילוב של ירק ממשפחת המצליבים תאריך את חייכם בכ 8 שנים.
לכו על זה
הליכה יומית של 30 דקות, היא אחת הדרכים הטובות כדי לשמור על העצמות שלכם, על לחץ הדם, היקף המותניים שלכם, המפרקים, האנרגטיות, כלי הדם ועל גישה צעירה – אך התועלת כה רחבה שקשה לכמת אותה. לדוגמה, אם הליכה יומית מסייעת לכם לשמור על לחץ דם מאוזן של 115/70, רק זה לבד יכול לתרום לגילכם להיות יותר צעיר ב 12 שנים..

שנו על זה

באופן כללי שינה מספקת מסייעת להכל משמירה על האנרגטיות ועד שמירת המשקל שירד. שינה של לפחות 6 שעות ולא יותר משמונה, יכולה לגרום לכם להיות יותר צעירים ב 3.4 שנים.
 
 
 


אינטרטק - בניית אתרים